Maluri de vară


–          Marea ţipă în valuri. O auzi?

–          Nu o înţeleg.

–          Marea sparge visurile la mal.

–          Nu mai am timp.

–          Marea visează.

–          Nu mai am amintiri.

–          Marea ne priveşte. Şi-a dat seama că nu suntem tot nisip.

–          Sufletul meu  s-a acoperit de noapte şi de uitare. În mine e mai întuneric decât afară.

–          Marea nu scufundă sufletele.

–          Doar trupuri.

–          Marea ne învaţă să iubim frumos.

–          Nu am mai ascultat cântecele amintirii.

–          Marea ne aruncă vara în suflete.

–          Vara mea e o mare cutremurându-mi amintirile.


Vara încă respiră în mine… Marea încă sparge visuri la mal.

3 gânduri despre „Maluri de vară

  1. plang de fiecare data aproape cand „te” citesc. parca scri pentru mine cateodata. parca imi cunosti problemele si-ncerci sa-mi curmi suferinta. sper ca marea sa-mi spele ranile .. pentru a se aseza in locul lor altele noi, din care voi invata, poate, mult mai multe ca pana acum.

Lasă un răspuns

