Cum (nu) îmi petrec vara


Se mai aud încă câteva ecouri de noapte bătând în piepturi împinse către întunericul din ele… Eu am rămas aici. Şi am împietrit în jurul amintirilor care mi se decojesc de pe suflet, pe chip, pe păr…  şi nici vara nu mai trece prin mine, paşii ei s-au rătăcit înapoi, retrăindu-le urma…

Tu ai trecut deja peste. Voi face la fel. Cuvintele nu te pot trezi din inerţia pe care somnul uitării a aşternut-o pe chipul tău. Vara va trece prin calendar, cu miros de tei încurcat prin Iunie…

„ – încă te aştept… în August..”

3 gânduri despre „Cum (nu) îmi petrec vara

  1. somnul uitarii.. eu nu mai astept nimic, m-am spalat cu apa de mare si acum ma clatesc cu amintiri.

    e mare in sufletul tau.

    numai zambet, numai bine.

  2. -:x-:X
    ma face sa ma gandesc la dragoste…
    la ..pff…la vechea mea relatie..
    😀
    si da..poate..ca da..
    il astept in august..
    🙂
    ………dar nuj dak tot pe el..sau pe altul…

Lasă un răspuns

