(ne)uitare, (ne)somn


îmi pare rău dacă ai crezut că somnul înseamnă uitare. dar eu m-am desprins de somnul pe care îl mai păstram încă pe perne, pe gene, pe aşternuturile acestui pat de tăceri…


nu (te-)am mai uitat.

1703024548_e66480197a

4 gânduri despre „(ne)uitare, (ne)somn

  1. de fiecare data cand iti citesc blogul imi vine in minte cuvantul ‘august’, care si e luna mea preferata. e cumva si a ta? 🙂 frumos >:D<

  2. me dor de tin buai!!!
    ai venit de la mare?:D:D

    eu am fst la tara..sapt.asta..azi de dimineata am venit!
    si maine plec..la varamea n timisoara!!!
    cmf?

Lasă un răspuns

