timpul aşteaptă.


Timpul s-a transformat în aşteptări.


mi-e dor să mi se usuce nisipul pe zâmbet.

mi-e dor să înot printre amintiri.

mi-e dor să se împiedice vântul de părul meu, de umbra mea tremurând în nisip.

mi-e dor să-mi fie cald şi să am picioarele reci.

să prind răsăritul de privirile mele.


întotdeauna mi-a plăcut să plec. să-mi fac bagajele, de amintiri, de clipe, de nopţi.

acum bagajele mele sunt mai fragile ca niciodată.

6 gânduri despre „timpul aşteaptă.

  1. Timpul … unii cred că timpul trece pe lângă ei , alţii cred că trec prin timp . Cert este faptul că , indiferent de circumstanţe el nu ne va lăsa niciodata în urmă şi va fi mereu acolo pentru noi să ne ajute , sau să nu.
    Mi-am amintit de un fragment al unei poezii scrise de mine acum câţiva ani (timpul este şi un reper).
    „Timpul e rece – timpul frânge
    Inima noastră plină de sânge
    Şi curmă miracolul vieţii
    …fără a plange.”

Lasă un răspuns

